dag 07 - min bästa vän

Jag har många fina vänner som jag älskar över hela mitt hjärta, ellen, evelina, emma, jessica, sofie, sofia, amanda jag älskar er det vet ni!

Men min Emma Tärning har alltid funnits där för mig, förstår hur jag mår och får mig alltid må bättre om det är något som är fel. hon betyder obeskrivligt mycket, ler hon ler jag, gråter hon gråter jag.
- Hjärtat du ska veta att jag satt och tjöt igår när jag kom och tänka på att du ska vara borta 6 veckor på sommarlovet och efter det flyttar du till Linköping, jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka med det i början, kommer vara så annorlunda att inte få se dej på flera veckor. Jag kommer aldrig glömma det vi gjort tillsammans och allt vi kommer göra tillsammans kommer vara det så härligt. Du har förändrat mitt liv och jag är så himla glad över att jag träffade just dig!
Jag har lärt mig så mycket av henne, och hon kommer vara en vän man aldrig släpper taget om.

allt för dig mitt hjärta jag älskar dig. ♥

blundar på bilden hehe.

Kommentarer
Emma

Jag älskar dej hjärtat och du är underbar! Du betyder allt för mej o jag kommer sakna dig som fan! Men vi ska ses så fort jag kommer hem!

Du är bäst mitt hjärta!

Puss <3



Blogg: http://Etzi.devote.se
2011-06-18 @ 22:37:43
linn andersson

så fina ! :)



Blogg: http://llinnaandersson.blogg.se/
2011-06-19 @ 15:34:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0