dagen i västervik

Kände att jag saknar bloggen redan efter en dag, var ju i Västervik idag och det var skönt att bara komma bort från Norrköping över en dag!
Min fina kusin Sarah tog studenten, grattis! Alltid så kuul att träffa mina kusiner och faster som bor i Västervik, nu när även min ena kusin flyttat till Göteborg, synd att man inte ses så ofta. Men fick en jätte fin skål av dom i examen present, tack!

Dagen började med seg sovmorgon som vanligt, började fixa mig och tog på mig klänningen jag hade på avslutningen, åkte hemifrån vid 1 och kom fram runt 3, kolla på när dom åkte runt med alla lastbilar (inte alls avis) gick sedan hem till dom och åt god mat. Tog även massa härliga bilder, lägger upp några här..
Kom hem runt 10 och har tjutit av garv när jag suttit och tittat på tomten är far till alla barnen, en film som är ett måste att se.

3 år kvar sen är jag där, wuhuu!

Sarah, kusin








Syster och jag


Mamma och syster


Anna, kusin










Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0