godmorgon

Börjar sommarlovet med en himla massa sovande, kan inte ens fatta att det är sommarlov men allafall, vaknade för nån timma sedan och sitter fortfarande helt död i sängen med datan och världens huvudvärk, hoppas den går över snart! Idag ska jag troligen på min syster skolavslutning på navesta, hon slutar sjuan. Efter det kanske jag åker till lindö för lite grillning, men får se om jag känner för det då! Nu ska jag allafall ta ett bad, puss


Jag gillar verkligen min klänning men när tusan ska jag änvända den? jag har haft den nu 2 tillfällen och ska även ha på mig den på min kusins student på fredag! vill ju ha den i sommar också,men när.

Kommentarer
kristina ohlin

Vilken SNYGGING.....Skönt med sommarlov



2011-06-16 @ 13:01:29
johanna ohlin

tack tina :D super skönt och sen gymnasiet i höst!



2011-06-16 @ 13:22:42
johanna

midsommar?:)



Blogg: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
2011-06-16 @ 13:38:32
JOHANNA OHLIN

jaa smart! :D



2011-06-16 @ 14:05:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0