härligt med somma och sol!

Idag har jag jobbat på stadiums huvudkontor,måste ha massa pengar till sommaren hehe. Nu sitter jag i solen och steker och ska snart börja packa till båten, där jag ska vara till måndag kväll, hur skönt som helst. Hoppas på att kunna ta ett dopp i havet med hihi!

Pappa och jag åker ner själva ikväll så kommer mamma och syster imorgon eftersom tessan är i göteborg, så pappa och jag stannar väl och käkar pizza eller nåt på vägen, så lata vi är och inte orkar göra mat i båten. Kommer mobilblogga eftersom jag inte orkar ladda på mitt internet till måndag :)

Systemkameran kommer med så fixar mer bilder till bloggen, bra va?

Nu ska jag packa, vi hörs, ha en super härlig lång helg nu alla!

grym jag är som suttit i den där;*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0