hemma från göteborg!

Super förlåt för dålig uppdatering,men har ju varit i gbg sen i tisdags morgon och varken orkat eller hunnit mobilblogga! Kände att det var skönt att komma ifrån norrköping ett tag med, känns inte ens bra att vara tillbaka hehe. Men nu ska jag ladda över bilder/filmer från göteborg/liseberg,
gör också så att jag delar upp tisdagen och onsdagen i 2 olika inlägg som kommer upp snarast! :)

Vi hade även världens tur med vädret och bodde på ett super fint hotell, kan ju även säga att jag åkte Atmos Fear (stavning), så härligt!

får ju inte heller glömma att jag var där med världens underbaraste klass! ;*

vill redan tillbaka till gbg, dom 2 glashusen som syns på bilden är hotellet vi bodde på.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0