kvällen i Söderköping

Är nu hemma efter en dag som varit awsome. först skola och hämta klasströjorna med älsklings emma, sedan hem och lämna cykel, pappa skjusta ner mig till stan där jag gick med emma ett tag och leta efter klänning och skor till imorgon men hittade inget ju :( men däremot köpte jag en fin fin fotlänk.

Men sen åkte vi hem till emmis i lindö och chillaaaa like always, sen bussen in till staden och vidare till Söderköping där kvällen spenderades hos världens bästa lärare Cicci och min så underbara klass, ni är bäst, kommer saknar er så mycket ska ni veta! Vi grilla allafall och hade en allmänt härligt ikväll. Imorgon är det avslutningsmiddan som gäller så ska försöka sova snart, puss










Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0