sista onsdagen på kunskapsskolan

Hemsk dag, börja med matte och musik prov i skolan, oförberedd. Men båda gick okej, sedan redovisa biologin som gick skit, hoppas på det bästa.
Gick på stan med Eve på lunchen och käka lite och kolla efter klänning till mig till middagen ikväll men hitta inte ett skit! köpte en vit bh allafall..Men får väl sätta på mig något snyggt till ikväll, åh så irriterande, har inte ens några klackskor. Men får göra kvällen bra nu ändåå, det slutar 12 men har sovmorgon till 10 imorgon, så skönt.

Nu ska jag rensa huvet och ta och sola lite istället! har nog aldrig längtat såhär mycket efter sommarlovet.

dålig bild, såhär såg jag ut idag allafall orka inte bry mig hehe. shorts Monki | linne Gina Tricot

Kommentarer
Anonym

Men hörru Johanna :) du eju verkligen en riktigt ur gullig söt tjej ju :) o en riktigt shysst o snygg outfits med ju :)



2011-06-08 @ 20:53:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0