avslutningsmiddag

Kvällen spenderades med alla nior på Kunskapsskolan, avlstuningsmiddag som blev lyckad till slut och gud vad jag kommer sakna allt/alla, kommer tjuta som en idiot på skolavslutningen ju. Kan heller inte fatta att det är gymnasiet som gäller efter sommaren ;)
Just det ni kanske undrar vad jag slängde på mig sen? jo jag fick ta min skolavslutningskläning från MQ till vita converse skor,men det var ganska chill. men till avslutningen ska jag köpa lagom höga klackskor hehe.

Tyvärr inga bilder som jag själv tog från kvällen,orkade verkligen inte,lat kallas det. Men tar några bilder från mina vänner sen som kommer upp på bloggen. Men här kommer videos från kvällen,galna nior, jaa.
(vrid huvet sorry)







såhär såg jag ut, inte alls mycket smink eller nåt sånt.

emmsi & jag

Nu ska jag sätta på en film och försöka somna, imorgon ska jag plugga järnet med matten eftersom jag bara har den kvar nu, har även hur ont som helst i mina ben/fötter, även fast jag gick i converse skor, hur går det ihop sig? Men puss och sov gott!

Kommentarer
Anonym

Men hörru Johanna :) .. Inte lite ur fin o din ur snygga klänning som sitter helt perffa o snyggt på dig :) hoppas du hade en trevligt kväll ..



2011-06-09 @ 15:47:53
renée carlsson

var kommer klänningen ifrån ?

SJUKT snygg



Blogg: http://rcaarlsson.blogg.se/
2011-06-10 @ 08:11:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0