1 måndad kvar

Japp det är ca en månad kvar till sommarlov, underbart!

Men idag var det skola som vanligt & spanskan gick skit men nu tänker vi inte på det. Ehm jag har även underbara vänner som heter philip & calle som facerapar mig 24/7!
ajaa cykelturen hem blev som den blev eftersom jag åkte med ellen babe hehe, hon fick punka vid hageby & det är liksom halvvägs hem så vi körde våran style. hon satt på min pakethållare och håller sin cykel bredvid sig medans jag cyklar, snark haha nae men vi cykla vidare men stanna vid ica & jag handla lite smågodis som jag inte ätit på super duper länge och när man inte ätit det på länge är det super duper gott!!

Kolla bloggen senare så ni inte missar 3 videos (stavning) från dagen! :)

Nu ska jag ta det allmänt lugnt ute på altanen i shorts & linne med musik i öronen och godis påse bredvid mig ;)
-vad livet kan vara härligt ibland! man behöver inte mycket för att må bra det räcker att bara ha det bra som det är.







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0