behöver inte vara seriös hela tiden

Det här håller inte jag måste sova NU eftersom jag ska upp till stallet vid 8 imorgon! men nejnej istället sitter jag & glor på bb som den nörd jag är i min ensamhet.men nu tänkte jag bädda ner mig i min säng med min älskade godispåse. Imorgon rider jag ryttartestet haha och har inte tränat på programmet, smart tjej? men får kolla igenom det imorgon & hoppas på att Pralinis är dutti imorgon, men det är han ju alltid annars, älskade ponny!

Kom och tänka på en sak förut.. om 1 år vet man ju aldrig vart man är, hur man ser ut, eller nånting egentligen, ganska chill fast skrämmande ju. Tänker ju på hur allt var för ett år sedan i mitt liv och ingenting är sig likt. Tänk liksom om 1 år går jag på gymnasiet.

Men nu ska vi inte tänka på det! Nu ska vi börja tagga lite smått inför blacka imorgon med emma och alexandra, mys. Nu ska jag dra mig bort från datan tänkte jag, hörs!

- du lova mig att alltid stanna kvar, för jag är svag utan dig min vän.




Kommentarer
Anonym

söt!



2011-05-16 @ 20:20:07
johanna

hehe tack duu!



2011-05-16 @ 22:28:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0