dag 01 - om mig

Okej nu ska jag forsöka kortfatta mig och inte få med så mycket punkter som jag ska skriva mer om sen! :)

Jag heter allafall Johanna Ohlin Ek och bor i Norrköping utanför smedby jag är en tjej som försöker göra livet till en feest jag har inte riktigt hittat mig själv en men jag har min familj och mina vänner som är så underbara! Jag vill alla deras bästa och hatar när folk ser mig som dryg och bitchig. Jag är även en tjej som älskar djur och mest av allt vill ha en hund, jag är oftast i stallet och går inte att beskriva kärleken till hästarna. Jag har ingen aning om hur min framtid kommer se ut eftersom jag börjar på gymnasiet i höst, vem vet vart man är om 1 år liksom.
Jag är en tjej som inte faller lätt för killar och har nog aldrig varit riktigt kär, tror inte man är det i den här åldern men det är det jag själv tror. Jag blir lätt avundsjuk också, har även världens grymaste humor om jag får säga det själv hehe. Men kan ju berätta vad jag vill i framtiden, jag vill bo i ett fiiiint hus med min hund hihi sen vill jag så gärna bli mäklare eller polis, fråga inte.  Är även en sån som oftast skrattar så jag knappt kan andas och pratar som en dåre.

- Har svårt för att skriva sånt här men ni får gääärna kommentera om ni har nån fråga om/till mig, går bra att vara annonyma men skriv helst namn. puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0