dag 03 - min familj

Jaha nu ska jag berätta lite om min familia, aa jag har en mamma som heter Anette och pappa heter Per, dom är världens bästa även fast det oftast blir irritation mellan oss hehe, men så är det väl för alla ;) dom finns alltid där för en och ser om något inte är bra.
Min syster Therese är 2 år yngre alltså 97 fast har växt om mig, vääldigt segt. Men hon är bra på alla sätt och jag älskar henne. Många säger dessutom att vi är lika fast det tycker jag vad jag vill om ;) Alla bor tillsammans i smedby. Har inte så mycket mer att berätta? Jaa kanske ska säga att min familj är galen att vara ute på sjön,som jag även älskar hehe. åker ofta till västervik med våran båt eftersom pappas släkt är därifrån.

syster


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0