en miljon på banken men ingenting att leva för

Hemma från en springrunda med syster, när jag kom hem gjorde jag lite övningar & nu tänkte jag ta en svalkande ducsh, alltid lika skön känsla efter en härlig springtur!

Det här meddelandet fick jag se nu när jag logga in..
  • Vi har haft driftproblem under helgen som nu är lösta, för er som fortfarande har problem så hittar ni information och lösningar på problemen här: http://faq.blogg.se/2011/may/driftmeddelande.html

    Vi beklagar detta och tackar för ert tålamod.

    JAA, JAG MÄRKTE DET IGÅR! MEN NU FUNKAR ALLT PÅ MIN BLOGG ALLAFALL, SKÖNT :)

  • emmis din söta

    eve & emma

    philip & edviiin



     


    Kommentarer




    Kommentera inlägget här!



    Namn  
    Epost    
    Blogg    


    Kom ihåg mig?

    Trackback
    RSS 2.0