halv skoldag

Idag sluta jag skolan vid 11, härligt! men måste plugga lite hemma nu men jag redovisa matten imorse och det är sjukt skönt att ha det gjort känner jag! Ska väl gå ner och ta något att äta innan jag börjar med pluggandet, sätter nog på pirates ett tag också, hehe ;)

Imorgon är det fredag och nu börjar vi tagga lite till 100% vip med mina tjejor, Emma och Leyla! hoppas på en bra och rolig kväll med härligt folk!

Åh måste bara säga att jag kom hem till mitt städade rum som jag städa igår haha vilken känsla att gå in i rummet och se att det faktiskt finns en säng osv.

Bilden är snodd från emmaaa, såhär kommer våra klasströjor att se ut, härligt tryck? 

Kommentarer
Frida ^^

När kommer vi få tröjorna? Hur blev det hitta du papprena? Har ni beställt nu?



2011-05-19 @ 12:14:41
johanna

ja vi har beställt dom & dom kommer nångång innan klassresan troligen! :)



2011-05-19 @ 13:11:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0