hela kroppen undrar vad du gjort

Kan börja med att säga att dagen absolut inte blev somden var tänkt, ibland suger livet. Allafall så börja min morgon med att jag var döds trött men tvinga upp mig vid halv 9 eftersom jag skulle cykla iväg till stallet vid tjugo i! När jag väl kommer dit har jag glömt massa hemma som gör mig irriterad, senare blir jag upprörd för en sak jag inte tänker ta upp här, senare får jag reda på att jag inte kan rida Pralin på programridningen eftersom han varit hos tandläkaren (och inte kunde ha bett), red bebis norbert istället men eftersom jag var på så dålkigt humör orkade jag inte bry mig speciellt mycket om hur det gick, så det gick som det gick. gick väl ganska bra ändå.

Det blir heller inget blacka ikväll, har bara ingen lust.
Känner att jag inte ska plåga er mer med mitt humör just nu, skriver när jag orkar senare. Går väl ut & solar nu!
Det enda som känns bra nu är att vara hemma själv medans dom andra är ute i gryt, fast där vill jag ju med vara..


Tänkte dra igång nån slags tävling på bloggen, t.ex. en läkning till din blogg? vill ju helst ha några som är med då, men får se senare hur det blir med den saken.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0