jag är föralltid din vän

Har tänkt igenom mitt liv under den här dagen & rensat huvet,låter skjukt men gör ofta det & måste hitta mig själv. Skolan tar död på mig just nu också. Men nu är det slut på allt deppande och allt deppskrivande, den som kollar i bagspegeln för ofta har mer chans att hamna i diket. Men nu mår jag allafall bättre och måste bara säga att jag har en underbar vän som heter ellen jansson och vill bara säga grattis till henne & jocke!

Hade världens huvudvärk förut men den börjar gå över nu, ska ta en promenad senare tänkte jag :)
Vid 10 blir det som vanligt att sätta på tv11 för att kolla på älskade bb. Imorgon är det skola som vanligt och nationella prov i matte, hoppas verkligen på att det ska gå bra! Måste hitta en bra design också, är rejält trött på den här skiten hehe!

Ha en skön kväll!


uttråkad tjej ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0