livet kan vara bra ibland

Förlåt för tråkig uppdatering men har haft fullt upp med grillning, stallet och sova hehe. Gick nyss igenom min eds och har bara biologi, matte, spanska, muisk och bild kvar sen har jag lämnat in mitt sista arbete på kunskapsskolan, helst sjukt!

Snacka skype förut med eveee och vi snacka om sjuka saker som vanligt om hur atmosphere kommer gå sönder när vi sitter i den! Just det ni får inte missa mina videoinlägg efter liseberg, eve och jag tänkte göra ett videoinlägg i kanonen förstår ni ha-ha!

Men nu ska jag tagga ner och kolla på the notebook & tjuta lite, är inte ett dugg trött även fast klockan snart är 3 :(
imorgon lägger jag upp bilder från grill/film kvällen idag.


SOV SÖTT



Kommentarer
Bästa Tessan

Att du inte kunde sova kan ju bero på att du sov hela andra filmen ;D<33



Blogg: http://troojantessan.blogg.se/
2011-05-29 @ 19:53:58
johanna

haha tror jag knappast! ;)



2011-05-30 @ 18:19:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0