måndag

Min måndag börja bra, fixa mig & eve kom sedan och hämta mig. Gick på stan på lunchen med evsi och just nu sitter jag självi skolan eftersom klockan är snart 16.00 & alla har slutat men duktiga jag sitter kvar & gör klart en uppgift! Får se om jag går till stadiums kontor sedan och blir hemskjutsad av mamma :)

Åhh jag vill även ha en Iphone 4, är ganska trött på min HTC nu och jag tror det blir en Iphone 4 till sommaren.

ha-ha måste bara  berätta en sak, nicole älskling satt kvar med mig så hon tog min mobil & hörlurar och lyssna på musik och la ner huvet på väskan sen somnar hon, sen efter 10 min kanske vaknar hon med världens ryck &  jag blev så himla rädd& sjuorna bredvid tyckte vi va störda eller nåt haha? nae men vad söt hon var då, haha typ som om inte visste vart hon var när hon vakna, PUSS på dig mitt hjärta!

Men måste plugga nu nu nu hörs, puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0