måndagen värsta dagen

Man är alltid lika trött & seg varje måndag! Idag kom jag bara en timma försent, och plugga knappt nånting i skolan eftersom jag var så himlans trött, kändes ovärt att ens åka till skolan. Men på lunchen gick jag med mina tjejer till mc, Emma och Eve.

Satt kvar till 3 i skolan och hade ph, snacka om hur många skoldagar det är kvar. så måste planera in varenda dag nu fram till skolavslutningen, hur stressande är inte det? Men sånt är livet.
Får tänka på att det snart är sommarlov och då kan jag chilla hur mycket somhelst eftersomdet är gymnasiet som gäller till hösten, kan ju lika gärna plugga gärnet nu i några veckor till!
Efter skolan gick jag med Edvin en bit, besta du.

NU tänkte jag ladda ner Håkan bråkan och Josef, och rensa huvudet på plugg, underbar film haha. Dagens outfit kommer också upp strax :)

hur söt som helst? heho


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0