om sanningen ska fram

Kom nyss hem från min underbara vän Ellen jansson, vi kolla på mello & Eric var ju grym hoppas han kommer långt nu bara (det förtjänar han), ska nog sätta på teven i mitt rum oh följa han!
Men allafall, så lyssna vi på låtar som man älskade för 7 år sedan? haha
alltid lika mys med dig hjärtat mitt!

Men är fortfarande depp över att jag inte fick träffa min Rodney ikväll, kommer ha ångest ett långt tag fram. Får nöja mej med bilder på han, suck. Om du nånsin kommer se det här Rodney så ska du veta att du är amazing, hehe.
och ni får nöja er med en trött bild på mig.

- det är som om hela livet är på gång



Kommentarer
Adina

Älskar den där tröjan alltså!

Ha det bra!



Blogg: http://stellaadina.blogg.se/
2011-05-15 @ 22:47:55
Johanna

hehe me too, desamma!



2011-05-15 @ 23:10:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0