seg uppdatering

Känner att jag uppdaterar ganska så sällan men det kan ju bero på att jag har 2 veckor kvar  i skolan och är rejält stressad? Men ska försöka med bättre uppdatering! När jag kom hem låg spexfoto katalogen i brevlådan och jag bläddra igenom den direkt, ha-ha härligt! ;*

Nu sitter jag med godiiis bredvid mig som blev över från bion igår! Just det jag måste ju berätta hur det var!!

Åh var så himla glad och spänd när filmen precis börja och vi tog på oss 3D glasögonen, vilken känsla, efter ett halvårs väntan! kan inte sluta kolla på filmerna finns inget bättre! och filmen var dessutom hur bra som helst! Pirates of the caribbean 4 är ett måste att se! kärlek♥ Ni som tvekar att gå och se den, tveka inte.

Nu ska jag plugga matte, ikväll hoppas jag på att orka med en sprintur, men är juuu så trött efter att kommit hem halv 3 på natten från bion igår. Skriver senare, loooovar, ska bli bättre på det här nu :)
dampar även på min webbcamera som aldrig vill funka!






Kommentarer
Leyla Karabeg

sV; jaha.. tar man ut dom efter en månad? men hur gör man när man ska typ duscha och tvätta bort sminket osv? hoppar dom inte ut då? Puss älskling <3



Blogg: http://leylie.devote.se
2011-05-18 @ 15:46:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0