sjuk kväll med härlig folk

Idag vakna jag upp bredvid Ellen och Eve, sjuk kväll igår tack alla jag var med och sorry för allt! Men kvällen var chill och får se vad som händer ikväll om jag orkar åka ut till lindö efter igår.
Sjukt härliga människor träffa vi  innan 100% och när vi kom dit gick vi in med jockebooi helt sjukt så snygg människa hehe!

Åkte hemvid halv 3 för det sög i slutet och nu sitter vi i mitt rum och gloor på film, ellen åker om en halvtimma till sitt land och även mina föräldrar och syster åker ner till våran båt medans jag stannar hemma idag ,sköönt :)
måste säga att jag har världens bästa bror, calle ellis love you.

Skriver senare och kommer outfit från kvällen igår!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0