yees

fortfarande hemma med ångest. är på botten nu. allt skiter sig. skolan,vänner,ridningen,självförtoendet.
Men man ska absolut inte se på det negativa utan det positiva och det är att jag har några äkta vänner som jag älskar över hela mitt hjärta & det är snart sommar och nästa vecka blir det färgning hos frissan och jag har bestämmt mig för att sluta äta onyttigt!

Jag är som jag är bara acceptera annars kan ni dra, tills jag hittat mig själv! tycker själv det är jobbigt mitt liv går upp och ner hela tiden ibland kan jag vara den lyckligaste personen i världen och ibland kan vekligen allt då menar jag allt vara på botten! en hund i mitt liv skulle vara det underbaraste. men nae inte det heller. 

Men nu måste jag plugga järnet och klockan 4 åker jag till min favvo plats, stallet, puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0