Baddags (a


Min första tanke idag när jag vakna och kolla ut var HELVETES JÄVLA SNÖ! men nu har ju nästan allt smält bort, det är bra så att det kan bli lite sommar snart. Vill sola och åka båt!

Allafall kom hem för en stund sen från stallet :) det va tävling där idag, men jag vah inte med va bara där och kolla på alla duktiga. hihi och ingen rammla av, det brukar nästan alltid vara nån (y.
Nu är jag hemma själv ah förutom lilla molly då hihi.. allafall så tänkte jag ta ett varmt och skönt bad. haha hoppas jag inte drunknar i badet nu ;o hahahahhah.
juste HAHA jag vet vad min syrra ska få i present mohahah (H) men jag ska inte säga vad.. för hon läser den här bloggen -.- men man kan säga att jag är avundsjuk :)
allafall så bloggar jag senare sen.. ifall inte mami drar ut internet. hon tycker jag sitter för mycke vid datan, men det tycker INTE jag :D

/ pusspuss

Kommentarer
Mamma

Intressant blogg.... Men inte för många bilder bara (säger Jenny)



2010-04-06 @ 12:13:29
tessanohlinek

säg till mig vad ja ska få (a) :D



2010-04-06 @ 20:52:43
johanna

NEVER BÄVER :D



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-04-07 @ 16:45:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0