fortsättning på cepe störda killen historia.

idag vakna jag vid 9 åt frukost, blogg. Sen gick jag ut och sola, serriöst så jävla skänt var det ute idag! Molly va med ute idag. Sen vid 2 åkte jag, mami och tessan till ingelsta. Haha jag fick ju pengar av min kusin igår men dom pengaran kunde jag inte heller låta bli.. så köpte ett par mjukisbyxor idag för 200 ;).
Nu kom jag precis hem från hageby, och sitter oh väntar på att Sofia älskling ska smsa och säga att hon kommit hem.

Imorgon blir det att åka till stallet, det är löshoppning, har hand om lilla Juwel älskling :)
Men problemet är att jag inte vet när man ska vara där :/  aja det löser sej väl. 

KramarFrånJohanna ♥


fortsättning på cepe störda killen historia.. ni såg ju att jag skrev i det sista inlägget att det var en cepe störd kille som stod och glodde med pedofil min på när jag och eve bytte jacka på stan. HAHAHAH han följde efter eve till bilen .. hahha ända fram! sen satte sej eve i bilen och då gjorde han slängpussar och vinka till henne. eves mamma bah; hah eve vinka tillbax till han:D  hahahha herregud vikka cepen det finns.


Kommentarer
evelina

hahahaha han var väl gullig (a)<3



2010-04-03 @ 21:30:38
johanna

AHAHAHHAHA eve älskling så söt du är,, han va läskig :'(

ÄLSKAR DEJ MEST <3



2010-04-04 @ 10:55:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0