fredag yes ..

förlåt om jag inte skrivit något inlägg på länge.. men det har inte hänt så mycke :D
allafall idah börja min dag med att jag gick upp vid halv 8 och fixa mej för skulle vara vid tandläkaren vid 10 .. hatar tandläkare :) men det gick bra! men hon sa att jag skulle tänka på att inte dricka för mycket läsk, haha det var inte bra för tänderna sa hon.. men gomorron tror hon inte jag redan vet det ?
Sen åkte jag hem till wille, vill bara säga att han är så underbar!
sen vid halv 3 var jag på linskliniken och fixa nya linser.

Blir att käka svullomat ikväll ;o. Och det är fredag! det betyder mysa framför tv:n med godis och imorgon rida, det är hoppning och vill helst ha min sötnos juwel, haha lycka till hon har världens energi :) men skriver mer om hur det gick imorn på bloggen.

pussohkram

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0