hatar skolan, fast vem gör inte ?

Min dag börja med att gå upp vid halv 7, var jävligt seg efter dagen i ullared! Sen när man kommer till skolan så kommer jag på att vi ska ha jävla friends grej hela förmiddagen, tråkigt. Men allafall så blev klockan tillslut halv 12, så då blev det rast :)
Sen "host" plugga jag eftermiddagen med sofia bästavän i skolan.
Efter skolan ringde jag wille,älskling philip och dennis : D
Var med dom till sex sen cyklade jag hem. Nu sitter jag här och ska plugga klart det sista med bilden som ska vara inlämnat imorn -.- sen ska jag städa rummet lite innan jag lägger mej xd.

Jag måste bara säga att jag hatar verkligen vissa lärare, hahha säger inga namn men jag tror alla fattar vem det är jag hatar mest! :P ohsen skolan vemfam var skitstöveln som ens kom på ordet -.- jag hatar det seriöst det är så onödtigt man slösar seriöst bort all tid på skolan.
Fast det kan bero på att jag inte heller pluggar i skolan utan jag gör allt hemma .. men jag kanske ska göra tvärtom. men det blir ju att man sätter sej ner och säger nu ska jag "plugga" men så sitter man och snackar bort hela skoldagen ist xd

- KISSFROMJOHANNA


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0