låååångfredag

Min dag har varit bäst än så länge.. gick upp vid 09.00 ducha oh fixa mig för att åka in till stan och handla. Pappa skjutsa mej oh eve dit vid tolv.. köpte ett par leopard leggins för bara 99 kronor det är bra! Ah sen fika vi, vi vart kvar på stan till typ 16.00 tror jag. haha eve köpte en tröja där det stog I love my freaky freinds.. det stämmer ju (h. Så på den här dahn tog pengarna slut som jag fick igår, jag kan verkligen inte låta mina pengar bara ligga hemma måste alltid handla upp dom.. kanske därför min syrra är miljonär mot mej xd.

HAHA hör på det här hahahahhahaahha, kolle eve låna min skinjacka på stan och jag hade hennes på mig. Sen när vi ska byta jacka och tar av oss dom står det en typ cepe störd kille bakom oss oh verkligen tittar på oss och ler HAHAHA aså herregud han stod kanske nån meter ifrån med. Sen jag bara till eve han kommer följa efter mig till bussen.. vah rädd fan (a. 


A




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0