LöRDaG

herregud vad länge sen det va jag skrev. (a
allafall så hade vi programridning idag :) vi red ryttartestet, så då blev det att rida på led .. det gick bra tycker jag allafall oh norbert va jätte duktig :))
Nu ska jag plugga lite så att jag får åka till bästa emma och amanda ikväll! Då ska vi ha sjukt kul (H)
jag ääääääääääääääääääääääääälskar lördagar :D (Y)
Juste jag var på hageby i Torsdags på invigningen, det vart ju rätt så najs där :)
Jag köpte skolavslutningskläder på gina skit nöjd faktiskt ,
FAN ifall det är nån mer som köper lika dant (eftersom det är köpt på gina -.-)  det är det som är så tråkigt med gina det är alltid någon som har likadant då.

men nu måste smarta *host* johanna gå och plugga -.-

pussohkram

vill bara säga att jag älskar alla som kommenterar min blogg, dom som kommenterar min, kommenterar jag tillbaks!

Kommentarer
Emma

Du där uppe... FUCK OFF!!

johanna gumman bloggen e bäst o alla som är bra läser den :D

Älskar dej o kvällen har varit underbar <3



Blogg: http://enblickavmej.blogg.se/
2010-04-25 @ 03:19:06
johanna

thihi du är BÄST älsklings emma! :') §



love you ! <3



2010-04-25 @ 16:25:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0