min måndag :)

Idag var det först skolan , på morgonen var det jävla projektprov, sentematen med amanda :) HAHA aså herregud videon amanda oh emma HAHA :O !
allafall sen efter skolan gick jag till stan med sofie älskling, sen efter det träffa jag sötnosarna evelina oh ida!:) <3
gick på hageby med dom,kulkul att träffa eve gumman efter jag vet inte hur länge :O haaha :) vi får ses snart igen  ? §
allafall så kom älskling till hageby med, blev lite glad att träffa han har saknat han massa. <3
sen åkte jag och eve bussen hem vi träffa emma på bussen så gick med dom te brånnesta sa hejdå till eve gumman..
gick hem till emma oh sen gick jag hem åt och nu väntar jag på att emma ska komma haha .
sen blir det att cykla till bästa dansen! :D<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0