påsklov GREAT (Y)


Måste bara börja att säga att Anna Anka är så himla klockren, jag vet att det är många som inte tycker om henne men jag tycker hon är klockren serriöst! Och programmet igår tummen upp (Y) + att Emmas låsas syster va med Linnea och hon förtjänar lätt fett att vinna, haha "skippadina skor" "men jag kan springa i dom vänta oh se"

Allafall idag fick man påskäggav mami oh dadi med gott godis i och pengar, men jag lyckas aldrig hålla i mina pengar så bra för imorn ska jag handla ett par byxor för dom pengarna, haha lyckat och jag som tänklte börja spara lite (a
Men dagen imorn kommer nog spenderas med bästavän Evelina lite på stan §


(Y) det är påsklooov så great!, det kommer spenderas i stallet oh med vänner :')

Kramar från johanna


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0