PiratesOfTheCaribbean (L)

Vill bara skriva ett inlägg om bästa filmen :D

Min absolut favorit film hur bra som helst, jag hatar igentligen såhär typ overkliga filmer. men den här är så sjukt bra.. och speciellt med Jhonny Depp med :D kapten Jack Sparrow    jag älskar han! <3

Jag har kanske sett filmerna 20 gånger seriöst hahaha. Jag kan kolla på dom om och om igen men jag kommer aldrig tröttna..

Det händer saker hela tiden i filmen, så man blir aldrig uttråkad, jag sitter och får garvanfall när Jack är så jävla klumpig hela tiden :D men han är såååå söt då (a

I ettan ( the course of black pearl )    när dom har tagit Jacks skepp SvartaPärlan och Jack sitter i roddbåten med smycken och krona på sej, sen när elisabeth bah; i'm sorry Jack då får han VÄRLDENS gulligaste min hahahhaah.

jag vet jag är nörd =)

hahah tittar på den nu med D:


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0