ridning mitt liv <3

kom hem för en stund sen från ridningen :)
hade juwel älskling, vi hoppa, och hon har fan sjukt mycke energi men jag älskar henne hon är helt klart bäst ändå. Haha hon är lite rolig för hon börja typ stuttsa och sparka bak ut mitt i galoppen när vi hade hoppat ett hinder och jah bara satt där på och typ bah vafffan gör hon ? hahahhaha. Och eve älskling hade norbert min lilla ängel.. så söta!
 juwel oh norbert älskar (L)
seriöst ridning är så jävla bäst det är en del av mig och kommer aldrig sluta äääälska hästar!

nu ska jag hoppa in i duchen och sen senare ikväll kommer släkten för syrran fyller 13 år , grattis !:)

japp nu kan jag ju avslöja vad hon fick i present.. hon fick en vit platt tv. ;)

pussohkram

ps. saknar min emmatärning skit mycke. <3


Kommentarer
Emma

awww.... saknar dej sjukt massa mer <333

vi måste göra nått snart <3

du jag o nån mer får typ sova över(hos mig?)

och sen typ göra massa sjuka saker som sist! :D



jag vill med rida och hoppa :( <3



Blogg: http://enblickavmej.blogg.se/
2010-04-10 @ 21:28:59
johanna

ah älskling det måste vi se till att göra alltid kul med dej ! <3<3<3<3 :')



:/ <3<3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-04-11 @ 10:23:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0