sjukt kul lördag kväll/natt (H)

En sjuukt underbar lördag kväll/natt. haha jaaau vi somna vid 6 på morgonen haha vi är så mogna :D
allfafall kvällen: först kom jag vi åt , sen ringde vi några sen gick vi ut och träffa filip och teddan :) klockrenaste människorna! 
sen hem till emma och kolla på film :) kuuuul med er alla 

hahaha jag trodde jag skulle dö vi gick in i tv-rummet vid typ 11 och då var det kolsvart ute sen vid halv 6 så säger emma: nae nu går vi och lägger oss i varsin säng.
så gjorde vi det och när vi gick ut från tv-rummet och skulle gå och lägga och sova, så säger emma: kolla solen går upp, jag bara VAFAAN och vi ska gå och lägga oss nu.. herregud xd.

aja sen kom vi upp vid typ 12, fixa oss jävligt snabbt, tyckte jag var lite dutkig och fixa mej så snabbt !
allafall sen gick vi och kolla på fotbolls-match i city cross arena , sen vid 3 åkte jah hem.

det här får verkligen göras om :) ! <3


 

mina sötnosar på fotbollsmatchen :) <3


Kommentarer
jessicabjörk

så söööööööta ! (;



Blogg: http://escaape.blogg.se/
2010-04-25 @ 21:58:26
johanna

thihi JAPP :') §



2010-04-26 @ 18:32:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0