tjatja det är lördag (H)

flåt det var skit länge sen jag la ut ett inlägg ;o typ en vecka eller nåt.
allafall så har det inte hänt så speciellt mycket. I veckan har jag pluggat och varit i stallet, red extralektion på tosdagen med bästa juwel, Jennifer ridläraren sa att vi passa tillsammans. då blev jag super duper glad :')
allafall sen hade vi dans i Måndags och vi har bytt låt för typ tredje gången. Men den här låten som vi har nu är bra, men vet inte vad den  heter xd.
Idag är det lördag och jag skulle varit med bästavän Amanda Winberg men jag måste plugga så det blev det inget med :/

Juste igår var jag med Emma, Amanda oh Fredrik :D skit kul med er i lindö sötnosar! <3

puss på alla oh ha en bra heeeeeelg !:)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0