ullared (H)

okej den här dagen har varit klockren.
gick upp klockan 4 var helt död, sen bussresan var inte heller sådär jätte kul sitta i en buss i 4 timmar liksom -.- ! likadant hem var det skit segt. men ah dagen vara allafall bra. gick ut en gång och käka sen gick vi in igen oh shoppa. nu ska jag berätta vad jag köpte:

En tjocktröja med Usas flagga
Väggklocka
Blåa WESC hörlurar
Snäckhörlurar med pärlor
bh
3 st hårsspray
Toningsshampo
Plånbok
2 st tuggumipaket
Baggy jeans med hål i
Jeans-Shorts
Nit Skärp
Vår jacka (lång)
Blommiga genomskinliga svarta tights xd
Blanka tights
2 st ansiktsmasker
Deo Spray
Parfym
Mascara
Foundation

2 par ridbyxor
Säkerhetsväst
Ridstrumpor

jag tror jag fick med allt.
allafall så gick allt på lite över 1.500 ! :D

men nu ska jag snart sova för är sjukt trött.. syns imorn sötnosar // johanna





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0