båten-->liseberg-->turkiet-->fyllerår

jag är super glad nu eftersom jag har så många roliga saker framför mej :D 

• om en kvart åker vi till båten & hoppas på bra väder ! är där i 3dagar ?
finns mest på mobilen, men har med mej datan också :)

• allafall sen blir det LISEBERG på måndag med bästa familjen dahlqvist ! kommer bli bäst med er !
Sover i Göteborg 2 nätter ?

• När vi kommer hem därifrån har jag 1-2 dagar ¨på mej att packa till TURKIET  , haha vi bestämde i veckan att vi skulle åka dit ;D HEJ DÅ SVERIGE & HEJ VARMA TURKIET ! Det ska tydligen vara över 30 grader där nu, hare så bra hemma i regnet.

haha plus jag missar några skoldagar som jag hade hoppats på hehe ! :D


• när vi kommit hem från turkland är det bara 2 dagar kvar tills jag blir 15 år !




Det blir tajt de här sista veckorna på lovet men det ska bli kul och ser fram emot allting !


Peace&Love From Me

Kommentarer
evelina

fan för dig johanna ! :(

jag vill inte vara kvar här i sverige och ha tråkigt!

men du får väl ha kul åt mig när du är i turkiet.

ha det så kul på liseberg! det va jättekul när vi va där ;) jag åkte balder, lisebergbanan och kanonen :D

PUSS PÅ DIG JOHANNA §



Blogg: http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se/
2010-08-06 @ 11:27:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0