bilder på juwel & mig ♥

♥ Här har vi precis saktat av från den blixtsnabba galoppen haha




♥ Hihi hon & hennes alla små tyglar. Kolla vad liten hon ser ut hehe fatta kul att sitta på den lillaskiten ohsen börjar hon bocka så jag flyger framför sadeln först tänkte jag bah;ofta hon gör så , aldrig hänt förut.
haha sen jag bara wtf oh skratta åt det eftersom hon inte lyckades få av mej (Y)




♥ iiiiiiihhhh så gullig.




♥ Där gick hon jättefint! , synd att bilden är bakifrån :/
Vill bara säga att honär underbar även fast hon nästan kastar av mej. Hon har lärt mejmycket på sistonde & det går bara bättre oh bättre, jag kommer få lära mej mycket av den hästen.



Inte såbra kvalitee pågrund av ljuset oh mobil kamera ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0