hemma från liseberg & halmstad ! (lång text)


Nu är jag hemma från Göteborg oh Halmstad oh Liseberg och allt jag varit på haha :D

Resan börja med att vi tog bilen till Göteborg och cheka in på hotellet senare där mötte vi familjen Dahlqvist.
Vi packa upp våra saker på hotellet sen gick vi alla till Liseberg.
Har nog aldrig haft så roligt på LISEBERG som då :D
Förra gången vi va på liseberg stog jag typ & tjöt för att jag inte ens våga åka Lisebergsbanan. I år åkte jag ALLT aså jag menar verkligen ALLT !
 Kanonen, Balder, Uppskjutet, Upswinget & nu har lilla jag insett att åka karusell är bland det roligaste och bästaste som finns ! hoppas klassresan nu i 9:an går till liseberg :)

Allfall sen sov vi i Göteborg då sen dagen efter åkte vi vidare till Halmstad , en stad nere typ i skåne eller presic ovanför xd där gick vi på stan & lite sen åkte vi till campingen där vi hyrde stuga för en natt !
Det var i tisdags och vi hade så hiiimla tur med vädret det var 20 grader i vattnet & typ 26 grader på stranden :)

Så jag & syrran bada såklart, & det var den finaste stranden jag sett i hela jävla Sverige o m g säger jag bara hehe
Den var 5 km lång ;o och det var typ vit sand och inget sjögräs , det enda som saknades var det turkosa vattnet :D
Men det kommer bilder från stranden i det här inlägget.

Dagen efter åkte vi hem & när vi är i Jönköping lyckas vi åka in i världens jävla åsk & regn-oväder ;o
man fick köra 120 men alla på motorvägen körde typ i 80 för att det regna så mycket -.-
Så det var lite segt men till sist kom vi hem ! :D












































Har inte orkat redigera bilderna.


Kommentarer
evelina

nice place johanna! :D vi MÅSTE åka till liseberg med klassen, för jag ska åka allt med dig då ;) kul att träffa dig igår kväll också! kommer sakna dig asmycke när du är i turkiet :(<3



2010-08-12 @ 14:57:55
Ruvejda

Fina bilder :D



Blogg: http://vejjjda.blogg.se/
2010-08-12 @ 18:04:12
johanna ohlin

eve kommer sakna dej med !!

du är världs bäst älskling ! <3



2010-08-12 @ 20:04:12
johanna ohlin

hihi tack ruvejda ! :D



2010-08-12 @ 20:04:50
faster Annelie





Grattis på 15-årsdagen Johanna! Hoppas du får en bra dag, vi får fira lite mera på lördag då vi kommer till Norrköping. Vad önskar du dej i present? Kramar Annelie



2010-08-23 @ 12:38:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0