häst bilder ;) titta & njut

Vill bara säga att ridning är så himla bäst, det finns inget bättre seriöst, jag skulle göra allt för att få egen häst ohså.. men skulle aldrig få det pågrund av tid & inte tillräckligt med pengar :(
men jag ääääälskart verkligen


ni som säger ush palla sitta på en häst det är ju den som gör jobbet BlaBla.. herregud sitt upp & prova själv ska du se att det inte är så jävla enkelt jämt ;)
det är en utmaning , tänk själv ha kontroll på allting samtidigt.

tror jag har ridit i 6 år , & tänker inte sluta.

- jag har kollat lite på att bli medryttare ohså , men det tar upp för mycket tid pågrund av skolan ohså ! :/

bilder som väcker känsler  ♥



- första storhästen jag red på hehe , Griga



- min älsklings ponny , Norbert



- hoppa på gräsbanan. love it , Safyra




- bilden säger en hel del ;) , Safyra




- haha vad jag garva , Hagens Bella




- mysig ridtur i det kalla vintervädret med allrabästa evelina , Hagens Bella & Hagens Collen




- :') , Hagens Bella




- ♥ , Hagens Bella




- första tävlingen på älskling .. LD-10 fjärde placering tror jag , Norbert




- gullig bild på eve & mej , Hagens Bella & Mimmi




- härligt det ser ut då ! , Mimmi




- hihi Brilliant solar , sweet








- innan ponnyn ska löshoppa , Juwel & Jag

vetifan var hon får all sin söta energi ifrån hihi





- avslutar med en bild på älsklings ponnyn & jag , togheter is the best ! <3
norbert

Kommentarer
linn

sv: ofta ?!

asso ärligt talat. kvalitets mobil ? haha nej tack !

;) <3<3



Blogg: http://llinnaandersson.blogg.se/
2010-08-02 @ 22:17:11
johanna ohlin

haha sugande :D !<3<3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-08-03 @ 09:21:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0