ridningen today :)

idag var det min första skoldag , det var väl rätt så najs..
va med min älsklings emmis hela dagen :)

sen cykla hem med bästavän sofia efter skolan , bytte om till ridkläder , cykla till stallet med saknade EmmaBergman.

Blev lite glad för fick reda på att jag blivit stallelev .. hehe allafall så jobbar man en heldag i stallet typ var tredje helg ! & då får man en gratis hopplektion , fett najs ju !
Sen blire nog att göra grönt kort provet när det kommer ! eftersom jag faiiillaa på förra provet.

Allafall red bästa juwel idag , gick väl sådär eller hon blev sjukt jäääävla fin i traven efter galoppen !!
Men kasta nästan av mej innan alla galoppfattningar , va nästan lite för jobbig idag. Liksom stuttsa hela tiden -.-
Hennes energi idag var liksom att man nästan fick korta tyglarna när man skrittar av , fattar inte vart hästen får all sin söta energi ifrån !
Menjag var JÄVLIGT bestämd mot henne idag !

Men jag älskar henne ända !
HEHE HON DROG SÅ HÅRT SÅ TYGLARNA SKAVDE SÖNDER MITT FINGER SÅ ATT DET BÖRJADE BLÖDA, INTE SÅ SKÖNT MÅSTE JAG SÄGA!


CIIAAAAOO ♥


hehe lägger till en låt som hehe är jävligt skönt även fast den är typ sjukt gammal , blir att på bra humör när jag lyssnar på den ! :)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0