Kelly Clarkson ♥

dagen har varit seg som fan, denbörja med skolan som inte var så värst rolig hehe.
Men sen blev det stan med bästa , sofie ,sofia, evelina, ellen & jessica vi tog en fika på kupolen :)
Sen vid halv 4 hade jag utvecklings samtal , men det gick ändå bättre än vad jag trodde det skulle göra !

Efter det gick jag tillbaka till stan & träffa Jessi och Sofia , men sen stack Jessi & jag oh Sofia gick och kolla lite i affärerna :) haha hade över tusen kronor att handla för men handla inte ett skit ! haha jag & sofia var så jävla sega tillslut så vi cykla hem efter EN TIMMA på stan haha åhh vad trötta vi va !


Ni ska få bilder , det är bara att jag har inte förstått mej¨på min lilla HTC än ! :/

men sen imorgon ska jag upp klockan 6 ! :O
ska vara i stallet klockan 7 !!
Så ska försöka sova tidigt idag.

CCIIIAAAAOOO ♥


DAGENS LÅT :) - världens dåligaste kvalitee på den här videon!
Breakway - KellyClarkson


Kommentarer
sara

svar: tack så mk :D<3



Blogg: http://saralagerstromm.blogg.se/
2010-08-28 @ 12:49:58
Jenny

Superfin blogg! :D

Kram!



Blogg: http://jennypennanstar.blogg.se/
2010-08-28 @ 13:10:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0