trött efter helgen..!

Jag är helt död efter den här helgen , har vaknat av att den jävla väckarklockan ringde både i Lördags & Söndags!
Idag sov jag mellan 13.00 & 15.00 (a
Men helgen har allafall varit sjukt kul eftersom den spenderats i stallet för det mesta :D !

Lördag :
Gick upp klockan 6 ! -.- åkte till bästa nfk klockan 7.
Va stallelev så jobba där hela dagen till klockan 4 , men eftersom jag jobbade med bästa människorna ( Pebbles & Madde ) 
plus att det var lokal ponnyhoppning hela dagen , så gick den dagen fort.
Mami kom oh hämta mej klockan 4 sen när jag kom hem duchade jag & fixa iordning mej. För på kvällen firade vi farmor som fyllde 70 ! min familj oh faster oh dom från västervik ! riktigt kul att träffa dom.
Vi gick & åt på nånting som hette astri eller nåt inne i stan , jätte fint :)
Fick min present av dom nu , eftersom vi inte träffas så ofta :( Jag fick 500 kr , tack så mycket ! :)

Söndag :
Idag fick jag liiiiite sovmorgon , eller jag var tvungen att gå upp klockan halv 9 !
För ridningen började klockan 9. Allafall så är vi bara fyra stycken i gruppen nu & det är fett skönt.
Idag hade vi Eva & vi hoppade på gräsbanan , dö kul oh skönt att hoppa på gräset eftersom man har typ 10000 gånger större yta att rida på hehe. Jag var tvungen att ta Melodie pågrund av att jag kom försent -.- SÅ jag var sist att välja pålle då ! Har inte ridit den hästen på jag vet inte hur länge , men det gick väl bra tycker jag. Känns somjag kommer framåt i hoppningen allfall. & nu på Söndag är det tävling på nfk...oh eve tvinga mej att va med i LD-10 så får väl ta och anmäla mej !

OKEJ NU KOMMER DAGENS LÅTAR :

Från och med du - Oskar Linnros



Lovekiller - Darin




Bumpy Ride - Mohombi

Kommentarer
Anonym

haha jaaa johanna du ska va med i LD-10 :D

hehe va stor melodie ser ut på bilden! safyra ser mini ut! men aa puss §



2010-08-29 @ 22:20:57
johanna

haha nee :D ! pppuuuuussssss



2010-08-30 @ 07:08:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0