väldigt länge sen jag skrev !

tänkte dela upp det här inlägget i 2 delar (turkiet & jag fyller år) för det kommer bli rätt långt eftersom jag inte skrivit på länge !

hehe allafall nu är jag hemma från Turkiet som va så himla bäst! så jävla sjukt varmt var det har aldrig varit med om att det varit sådär varmt , när man skulle svalka sej i havet liksom svalka det inte. Det var typ 30 grader i vattnet helt crazy. Men det var skönt att komma iväg till ett varmt land ett tag :) 
Vi va där en vecka & bodde på ett super bra hotell , vi bodde i en lägenhet , en större 2:a.
Träffa en från Trollhättan som heter Jennifer hihi sjukt söt och snäll! Det enda tråkiga var att jag blev sjuk i 5 dagar nån kväll stanna jag på hotell rummet när dom andra var ute oså :/ haha ohsen smitta jag dom andra i familjen mohaha (a
När man gick bland alla små affärer så snacka turkarna svenska och jag bah wtf haha ! 

men köpte lite grejer också !
(såklart)
Köpte en brun & guldig adidas tröja som jag älskar (a
En rosa & vit adidas tröja !
En turkos & vit wesc tröjaa (y
Lite godis haha
Puma handduk
6 par BjörnBorg trosor (y
Massa armband oh lite.
Sist men inte minst min älskade laserlampa hehe !

                                                                                                                                                                    

Nu kan jag skriva lite om min 15 års dag ! :D
23/8 blev jag femton mohahah är typ glad :D 
Allafall så var jag ledig igår på minfödelsedag så det var skönt , men jag vakna av att dom kom in & sjöng för mej såklart haha ! hade helt glömt bort att jag fyllde år ( normalt haha ). Allafall sen stack alla till jobb & skola. Så chilla och kolla lite på film på dagen :)
Sen på kvällen kom släkten & fira lilla mej (Y)

nu får ni se vad jag fick för presenter;

av syrran fick jag örhängen :)

av mami & dadi fick jag femtusen kronor :D men av dom 5000 har jag köpt min älskade HTC wildfire (Y) 
Men har 3000 kvar av dom nu som jag ska spara tills jag hittar nåt roligt jag vill köpa. 
Allfall så fick jag en jätte fin tröja från gina av dom med ! 

Av släkten fick jag pengar pengar pengar hihi :D men blir lika glad endå för jag ska ta 2 hål till i örat & blondera håret !! 

Sammanlagt tror jag det blev  1300 kr av släkten :)



Imorn är det första skoldagen för mej som gäller ! :) 

Men puss & kram på alla läsare ♥


såg att det blev en tråkig lång text utan bilder men läs hela texten så blir jag super glad , & så får ni bilder sen ! :)
 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0