den man verkligen älskar glömmer man aldrig ♥

Hoppträningen gick okej !! komdit & fick reda på att fyran bebis var halt så hoppträna norbet älsklings ponnyn ! Fyfan vad han har utvecklats sist jag red honom sådär på en hopplektion , så duktig han var. he is my little superstar !
Fast hehe jag ramla av innan vattenhindret men ush vad trött jag var idag , så norbert va inte beredd på vattenhindret och tvärnitar & jag fortsätter rakt fram  och flyger ner på bommarna aj..men det gick bra he-he
men det va verkligen mitt egna fel så trött som jg var idag :)

Kom nyss hem från farmor träffa kusin från Västervik där, fick lite julklappar ohså ;)
Dagens Låt
Robbie Williams - Angels


MEN NEJ HELT SJUKT MEN MINA ÖGON ORKAR INTE VARA ÖPPNA LÄNGRE MER IDAG , pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0