mitt 2010

ÅRET
Hur har året nolltio varit för dig? - bäst men också jobbigt , men hoppas på ett bättre 2011 !
Bättre än förra året? - nae, eller samma
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? - sommaren med min underbara vänner & turkland !
Har du flyttat under år nolltio? -  nepp.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - massa nya , men tjatar sönder dom direkt.
Isåfall vilken? - skriver en.. I like the way you lie - rihanna
Har du druckit alkohol? -  jaa
Har du kysst en främling? - nej

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nolltio? -
som en jävla bergodalbana
Har du varit kär? - jaa riktigt kär
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja !
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja !
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej..
SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nae
Har någon i din släkt avlidit? - nepp ! :)
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja eller typ
Varit i slagsmål? - ae
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - jadå
Isåfall vad? - en sak som är personligt , & skolan
Har du skämt ut dig? - haha alltid
Har du ljugit för en vän? - kan väl ha hänt
Har du varit ute en hel natt? - aa
Har du blivit tagen av polisen? - nepp
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - jadå

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? kunskapsskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan?- nae då
Hatar du ngn på din skola? - inte hatar direkt..
Har du gjort ngt framsteg? - nja tycker jag inte
Haft alla rätt på ett prov? - nopp
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? -  jaa !
Har du förlorat en vän? - neej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - aa
Har du gått bakom ryggen på en vän? -  tror jag inte
Har du många killkompisar? - njaa aa



där fick ni en liten sammanattning av mitt 2010 ! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0