god jul :D !

jaa nu är det julafton !! lyckades somna vid 12 igår typ allafall :)
Vakna vid 9 & det fanns julklappar omkring mej hihi på morgonen fick jag en soda streme , foundation/puder & godiiis :D Vid 3 kommer släkten hit mysigt mysigt. kommer nog en bild på juklapparna ikväll för dom som vill veta. Så happy över att det är mycket snö ute också , hoppas bara det håller i sej till nyår & , nyår firas med familjen Dahlqvist ! Ae nu ska jag öppna min sista lucka på mina julkalendrar och se på sista avsnittet av gyllene knorren :D - http://svtplay.se/t/120144/julkalendern_hotell_gyllene_knorren



- Nu får jag önska er alla en riktigt God Jul !! & hoppas på många julklappar hihi

pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0