hemma från en bra dag !

kom nyss hem från en braaa dag med älsklingarna sofia & emma ! gick först på stan i några timmar , vi gick förbi fräcka fröken och vemfan sitter inte där inne !!? JO MIN SAKNADE ELLEN JANSSON som varit i egypten , vart verkligen så himla happy av att träffa henne :) men sen gick jag , sofia & emma vidare till Espresso & jag prova mocha latte idag istället för cafe late , den var super god.
Sen tog vi bussen hem till emmsi i Lindö & chilla galet där med sofias älskade kamera hihihihii.
 Mami hämta mej vid halv 9 för imorn ska jag med till hennes jobb ( stadium huvudkontor ) och jobba hihi. jag tror (hoppas) jag kommer få bra lön , men den får jag inte förens i Januari då ;)

hehe en liten kul sak.. mamma berättade att min kusin var med i Aftonbladet idag bland kommunens kvinnor som tjänade mest , vart lite chokad , nu kom jag tänka på hennes barn som jag saknar efter nån dag:( puss på dom

MEN AE NU SKA JAG SE PÅ VÄRLDENS BÄSTA FILM SOM SKAPADS !!! PIRATES OF THE CARIBBEAN , IN MY HEART ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥



pussN




Kommentarer
evelina

vacker älskling!



Blogg: http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se/
2010-12-27 @ 22:44:43
johanna

du är !



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-12-28 @ 17:36:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0