home frome gamleby !

Hemma från gamleby , for the last time !

flåt om jag inte skrivit sen i Måndags , Men är nu hemma efter en härlig vecka i Gamleby :)
Gjorde 4 fin fina ringar i gamleby (a , sen redovisa jag alla rester som jag hade , duktiga jag !!

Hela veckan har varit lite crazy ! sen sista natten vid 2 springer nästan alla ut från sina rum & lärarna dampar sönder ! (så nu sitter dom som åkte fast i skolan & har möte med vår härliga rektor) allafall så stog jag i duchen (aså på natten är det vi snackar om) så klockan var 2 sen hör jag några som skriker som FAN och jag bara wtf , klockan är 2 , så jag stänger av duchen och kutar ut ! i korridoren står massa männsikor som har lärare efter sej typ så hahah hälften går in till oss & där står jag i ONLY handduk , mysigt ha-ha.
Sen har alla lärare nåt emot mej :( för det va minst 3 stycken som säger att dom såg mej i korridoren !
- men det blir ju lite svårt eftersom jag var i duchen ha-ha så fail.

Emma har säkert över 1000 bilder från gamleby som hon får skicka imorgon ! så då kommer några in på bloggen ;)

Ne USH nu måste jag sova ett tag , sov 1 timma inatt & ska hoppträna klockan 18.00 & ska upp till stallet vid 9 tomorow.

bild på mej , emma , eve , sofia & vår helt underbara knasiga lärare cicci


pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0