inte bra.

fan har sjukt ont halsen , jag kan knappt svälja , EXAKT såhär ont börja jag få i början av sommarlovet, och va sjuk i 3 jävla veckor fick käka peneslin  som jag bara spydde upp & kunde inte äta annat än flytande , och hade hög feber & svinkoppar !!
TÄNK OM JAG BÖRJAR FÅ SÅNDÄR INFLUENSA IGEN ELLER VADFAN MAN KALLAR DET  ! för sist hade jag också vita prickar i halsen som gör SVIN ONT & det har jag nu med !! :(  not good.
vill inte bli sådär sjuk igen somjag blev i sommras :(

jag är skit rädd att det ska bli som förra gången har aldrig mått så dåligt , aja får se vad mami säger om det när hon kommer hem.

allafall så ska jag kanske till navesta till min syrras klass oh göra nåt -.-bättre än att sitta hemma & plugga allfall hehe.

Såg nyss på en bra film som eve rekomendera till mej ! :) the ugly truth , har också 2 andra superbra filmer som jag vill rekomendera , the blind side & Like Mike :)

Nu ska jag käka lite , pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0